Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

http://politispierias.blogspot.com

Θανάσης Τσιφοδήμος:
"Έχω την τιμή να είμαι ο τελευταίος δήμαρχος του δήμου Λιτοχώρου. Γιατί να μην είμαι ο πρώτος δήμαρχος Δίου - Ολύμπου;"


Λέγοντας πως "έχω την τιμή να είμαι ο τελευταίος δήμαρχος του δήμου Λιτοχώρου. Γιατί να μην είμαι ο πρώτος δήμαρχος Δίου - Ολύμπου" ο κ. Θανάσης Τσιφοδήμος ξεκαθάρισε τις προθέσεις του αναφορικά με τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου.



Ο δήμαρχος Λιτοχώρου διευκρίνισε πως αρχικά δεν επιθυμούσε να είναι ύποψήφιος (για προσωπικούς λόγους). Έπειτα όμως από παρότρυνση φίλων, παλιών "αντιπάλων" και από στελέχη της παράταξης όπως είπε πήρε την απόφαση να είναι υποψήφιος ενώ συνέχισε λέγοντας πως η παράταξη επέλεξε άλλον υποψήφιο και είναι πλέον ανεξάρτητος υποψήφιος.


Παράλληλα ο κ. Τσιφοδήμος απεύθυνε κάλεσμα σε όλους μακρυά από κομματικές δεσμεύσεις όπως τόνισε χαρακτηριστικά ενώ εμφανίστηκε σίγουρος πως ο κόσμος θα αγκαλιάσει την προσπάθεια λέγοντας πως "βρίσκω θετική ανταπόκριση μέσα στην παράταξη, σε φίλους ακόμη και σε πολιτικούς αντιπάλους. Δεν είμαι υποψήφιος από πείσμα, θεωρώ ότι είμαι καλύτερος από τους άλλους συνηποψηφίους".
 
(ανάρτηση από το blog της εφημερίδας "Πολίτης της Πιερίας")
Link: http://politispierias.blogspot.com/2010/09/blog-post_6531.html